perjantai 5. syyskuuta 2014

KIRPPARI

Moikka!!

Mä taas alan pikkuhiljaa herättelemään tätä blogia henkiin :) tulin takasin noin kuukaus sitten ja oon sen jälkeen jo tuunaillu parikin juttua ja tän kuun aikana postausta tulee niistä tänne! Nyt kuitenkin halusin ilmotella että oon tänä sunnuntaina (7.9) menossa myymään myyrmäen kirppikselle ja mun pöytä ois numero 17! Mua saa tulla moikkailemaan vaikka ei tuliskaan ostamaan mitään :) Myynnissä paaaaaljon vaatteita mitä täällä blogin puolella on kans nähty! (yhteensä mulla on n.5 isoa kallista vaatteita joten tulkaa ja katelkaa! hinnat on halvat :)) kirppis on auki 10-14 ja osoite on raappavuorentie 10 vantaa!
Linja-autot: Tikkurilasta 50, 53 ja 55, Helsingistä Elielin aukiolta 452, Espoon keskustasta 530, lentoasemalta 51, Tapiolasta 510, Reunasta 45.

Paikallisjuna: M



Tervetuloa ihanat! Toivottavasti nähään siellä :)


Paljon haleja!! 
Sara

4 kommenttia:

  1. Hei voiko sua seurata instagramissa? Ja kirjotteletko tänne myös sun kuulumisia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tottakai! mut löytää nimellä lehsara ja katotaan jatkuuko tää pelkkänä tuunausblogina vai miten :)

      Poista
  2. mooi! :) ootko jatkamassa blogias? toivottavasti oot, koska tää on ehdottomasti yks mun lempiblogeista. oot niin superpositiivinen ihminen, että aina sun postauksia lukiessa tulee tosi hyvä fiilis! lisäks oot yks kauneimmista ihmisistä ketä oon koskaan nähny! <3 tää blogi on ihana ja täl ois mahdollisuudet mihin vaan (esimerkiks indiedaysiin) mut sit postaustahdin täytyis olla tiheempi. oon niin varma, että tosi moni oottaa että postaat uudestaan, mut kaikki ei vaan kerro sitä. tietty aina ei jaksa postata tiheesti tms. mut sit täytyy vaan mennä oman jaksamisen mukaan. miten sun kotiutuminen meksikosta on sujunu? tsemppiä siihen hirveesti <3 oot ihana ihminen ja luulen, et oot sellanen oikeestikkin, vaikka en sua kunnolla tunnekkaan, mut kyl aina jotenki blogistaki huokuu se et onko se hyvä elämänasenne vaan kulissia, vai onko se ihan totta. superhyvät kevään (tai ilmeisesti talven) jatkot sulle! <3
    (jospa tää kommentti nyt tulis perille, edellinen tuntu hyppäävän jonnekki bittiavaruuteen :'D)

    VastaaPoista
  3. Voi että mikä ihanimmista ihanin kommentti!! sattumalta kävin kurkkaamassa ja et tiiä miten iloseks tää mut teki! Just sun kaltaiset ihmiset saa mua jatkamaan ja tiiätkö mitä:) varmasti jatkan! Nyt vaa pitäs sitä inspiraatioo hakee mutta eiköhän sitäki löydy! Hetki vaa ja oon jo takasi;) kiitos sulle ! Miljoonat halit ! Ihanaa että sun kaltaisia ihmisiä on!!

    VastaaPoista

Kerro mielipiteesi,ideasi tai mitä vaan aiheeseen liittyvää mitä tulee mieleen:)! Kaikki kommentit tervetulleita!