keskiviikko 12. marraskuuta 2014

GUESS WHO'S BACK

Moooi! Mitä teille kuuluu ?

Mä oon täällä taas :) Sattumalta nimittäin kirjauduin bloggeriin toissapäivänä ja olin saanu aivan tosi ihanan kommentin ja tulin siitä niin hyvälle päälle että päätin että mun on pakko jatkaa tätä!
Tässä tulee ihan super helppo mutta kiva piristys tuunaus!




Kuvat: Miitta Mellanen

Tää neule on musta tosi kiva muttei mulla kuitenkaan oo tullu käytettyä sitä joten ajattelin avata sen keskeltä ja nyt tykkään siitä ihan hirveesti! Tosi helppo ja nopee tuunattava :)
Eli alkutilanne näkyy noissa ylemmissä kuvissa!

Leikkasin sen ihan yksinkertasesti keskeltä 


Taitoin reunat neuloilla ja sitten vaan ompelin molemmat puolet siksakilla







Kävin ostamassa kangasta ja tulossa onkin monenlaisia uusia tuunauksia! Hope you like it :)

Sara

12 kommenttia:

  1. Hyvä sarsu <3

    T. Onspi

    VastaaPoista
  2. ihanaa, että oot palannu! oon odottanutkin tosi kauan, tää on nii mahtava blogi ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee aivan upeeta saada tällasta palautetta!! Iso hali sinne!

      Poista
  3. mist noi sun housuleginsit ? :)

    VastaaPoista
  4. Jee!! Mää myös oon niin oottanu että tuut taas kirjotaa tänne. Saan niin paljon inspiraatota ja ideoita sun blogista, jatka oikeesti ihmeessä tänpäivittelyä!! Oot niin taitava☆

    VastaaPoista
  5. oooi <3 ihana et mun kommentilla oli positiivinen vaikutus :) se on vaan tosi kiva fiilis saada muut ihmiset hyvälle tuulelle! :) ihan tälleen ehdotuksena, et jos inspis on hukassa, niin en usko, että kukaan suuttuis, vaikka tästä muokkautuis lifestyle-tyyppinen tuunausblogi! tää on tietenkin sun oma blogi (ja ihana sellainen) niin tietenkin se päätös on sun oma, mut ainakin luulen, että saisit hyvän lifestylebloginkin aikaseks. :) ps. määki tulin tosi hyvälle tuulelle siitä sun vastauksesta, kiitti <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3 kiitos ! ja joo pitää kattoo mitä teen :) mun oma kone just tilttas jotai nii pitää kattoo miten saan tän nyt hoidettuu haha :D ja kiva että tulit myös ja kiitos kivasta ideasta! Puspuspus

      Poista
  6. Ihanaa, että oot taas saanu motivaatiota bloggailuun! Mukava päästä katteleen sun duunauksia ja tekstejä! :) Oon ahkerasti seuranukkin sua tuolla instagramin puolella heheh :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha jee kiva kuulla että ootte jaksanu odottaa !! hahaah :D toivottavasti on ollu sen odottamsien ja seuraamisen arvosta :):)

      Poista

Kerro mielipiteesi,ideasi tai mitä vaan aiheeseen liittyvää mitä tulee mieleen:)! Kaikki kommentit tervetulleita!