sunnuntai 23. marraskuuta 2014

Black lace

Hey you!

Tällä kertaa vähän erilaista juttua! 
Kävin ostamassa Sinellistä pitsinauhaa ja päätin tuunata mun rinstikat 

Eli alkutilanne:



 Sitten vaan puin rintsikat päälle ja katoin suunilleen paljonki tarviin ja leikkasin sen pätkän irti. Kiinnitin pitsin neuloilla ja ompelin sen käsin kiinni. 





Ja tällanen oli lopputulos :) Muutenki oon nähny tällasia rintsikoita nyt paljon kaupassa mut ei oo vaan tullu ostettua. Toivottavasti tykkäsitte:)
Näistä ei oikeen kuitenkaan viittiny kunnolla ottaa kuvaa päällä haha :D Toivottavasti kuitenkin nyt saa selvää millaset tuli!

Sara

7 kommenttia:

  1. Onpas kivan näköiset ja aivan mahtavaa että olet taas blogin parissa!! Saan sulta niin paljon inspiraatiota ja luultavasti monet muutkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee kiitti! Ihana oikeesti saada tollasta palautetta!! Nyt yritän oikeesti tsempata :)

      Poista
  2. Ei oo tullu mieleenkään et ite vois tuunata noin kivoiks! :-D Täytyy testata!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä varten mä oon täällä ;) haha ei vaa mutta ihana jos sait inspiraatioo!:)

      Poista
  3. Oot ihana ja energinen���� ihailen sua�� saan niin paljon iloia tästä sun blogista!�� oon muutes samuelin luokkalainen��

    VastaaPoista

Kerro mielipiteesi,ideasi tai mitä vaan aiheeseen liittyvää mitä tulee mieleen:)! Kaikki kommentit tervetulleita!